ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ



CLASSIC PANCAKES



Απόγευμα θλιμμένο?? Ε καλά μην το παρακάνουμε!! Ίσως λίγο η μοναξιά, λίγο η βαρεμάρα με κάνουν να λιγουρευτώ κάτι γλυκό.... Ντύνομαι να πάρω σοκολάτα? Ψάχνω ψυγείο-κατάψυξη-ντουλάπια?? Οk, καταλήγω να φτιάξω τηγανίτες, εύκολες, γρήγορες και αν το καλοσκεφτείς όχι και με πολλές θερμίδες!! Η συνταγή είναι για αμερικάνικες τηγανίτες, pancakes δηλαδή, που μεταξύ μας τις βρίσκω πιο αφράτες και πιο νόστιμες από τις παραδοσιακές τηγανίτες των γιαγιάδων μας... Μην με κατακρίνεται, απλά ο ουρανίσκος μου τις προτιμά!!

ΥΛΙΚΑ για περίπου 12 τηγανίτες:
1 1/2 ΚΟΥΠΑ ΑΛΕΥΡΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ
3 1/2 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΜΠΕΙΚΙΝ ΠΑΟΥΝΤΕΡ
1 ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΑΛΑΤΙ
2 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΖΑΧΑΡΗ
1 ΑΥΓΟ
1 1/2 ΚΟΥΠΑ ΓΑΛΑ
3 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΛΙΩΜΕΝΟ ΒΟΥΤΥΡΟ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ:
ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΛ ΚΟΣΚΙΝΙΖΩ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ, ΤΗΝ ΜΠΕΙΚΙΝ ΠΑΟΥΝΤΕΡ, ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΗ. ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΤΟ ΓΑΛΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΜΕ ΑΥΓΟΔΑΡΤΗ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΟΤΟΥ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΡΥΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΗΞΕΙ. ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΧΥΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΛΛΥ ΑΡΑΙΟΣ, ΟΥΤΕ ΠΗΧΤΟΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΗΓΑΝΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΟΥΤΥΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ. Η ΦΩΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΗΝ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ? ΟΤΑΝ ΔΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΦΟΥΣΚΑΛΙΤΣΕΣ.ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΓΥΡΝΑΩ ΚΑΙ ΨΗΝΩ ΓΙΑ 1 ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΟΥ!

TIPS: ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΕΥΩ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΠΟ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ, ΜΕΧΡΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΚΕΤΕΣ!!
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου